Aanmelden

Klachten?

Wij doen er alles aan om te fouten te voorkomen. Daar waar mensen werken worden desondanks fouten gemaakt. Mocht onvrede toch leiden tot een klacht? Maak het dan bespreekbaar met de zorgmanager of mail naar klachten@nabij-zorg.nl. En mocht het om wat voor reden dan ook, geen bevredigend gevoel geven en wil je graag je klacht voorleggen aan een onafhankelijke commissie? Dat kan ook!

Mocht je er echt niet uitkomen met de medewerkers van Nabij Zorg. Nabij Zorg is aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie genaamd: ‘Klachtenportaalzorg’. Op de website: www.klachtenportaalzorg.nl vindt u het klachtenformulier. Hier kun je jouw klacht kwijt onder vermelding van ‘Nabij Zorg en het lidmaatschapsnummer ‘14455’. Klachtenportaal Zorg streeft ernaar om alle klachten zo snel mogelijk af te handelen.

We stellen voor om: 

  • de onvrede of klacht eerst met de Nabij Zorg zelf te bespreken. Zo help je ons ook om ervan te leren.
  • Komen wij er samen niet uit? Dan kan zowel u als cliënt als de zorgaanbieder contact opnemen met Klachtenportaal Zorg via info@klachtenportaalzorg.nl.
  • Of vul op www.klachtenportaalzorg.nl het klachtenformulier in.